عکاسی صنعتی مد و پوشاک
به تصویر کشیدن طراحی انواع لباس، نوع پارچه، زیور آلات و دیگر کالاهای وابسته با استفاده از عکاسی و ابزارهای آن، با ایجاد زیبایی بصری در این ژانر از عکاسی قرار میگیرد. در واقع دو هنر با هم ادغام شده تا سبک و استایل زندگی و همچنین شناساندن و ترغیب مردم به کالایی خاص را به عهده دارند. از این رو گاها زیر شاخه ای از عکاسی تبلیغاتی نیز محسوب میشود. اما امروزه عکاسی مد فقط به شناساندن محصولی خاص محدود نمیشود. بلکه به جنبه های زیبایی شناسی آن با کمک عکاسی نیز توجه میشود.
دسته بندی ها