تیزر در کرج
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی به مفهوم کار با بازارها برای فراهم نمودن مبادلات با هدف تامین خواسته ها و نیازهای انسان است. بدین صورت که ما به تعریف خود از اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برمیگردیم یعنی تیزر تبلیغاتی به عنوان فرآیندی است که طی آن افراد و گروهها، با توجه به مبادله کالا و عقیده با دیگران، خواستهها و نیازهای خود را تامین می کنند. فروشندگان باید به دنبال خریداران باشند و نیازهای آنها را بشناسند و اقدام به طراحی کالاهای مطلوب برای ساخت تیزر تبلیغاتی متشکل از موارد مختلفی چون انبارداری، تحویل، قیمتگذاری و… کنند. فعالیت هایی نظیر تولید کالا، پژوهش، ارتباطات، توزیع، ترویج و تبلیغ روابط عمومی و ارائه خدمات و… از جملات فعالیتهای اساسی اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی هستند اما واقعاً حدود تیزر تبلیغاتی کجاست؟ و بازاریابی درباره چه مباحثی بحث می کند؟ و وارد چه حوزه هایی می شود؟
یکی از مهمترین ترفند های بازایابی در ساخت تیزر های تبلیغاتی و صنعتی ایجاد نیاز برای مشتری می باشد. بطوریکه این نیاز منجر به اعتماد متقابل و محرک خرید کالا و محصول شماست.
یک تیزر خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.
این عوامل عبارتند از:
- تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری
- استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه
- مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار
- اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی
- ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر
- خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری