09125669266 info@https://zobdegan-danesh.ir البرز-کرج-چهار راه نبوت-ساختمان هیراد طبقه اول واحد 104 9 صبح الی 6 عصر

فروش دستگاه باشگاه مشتریان

فروش دستگاه باشگاه مشتریان

در سال ۱۹۷۳ میلادی یک تاجر آمریکایی اقدام به تولید نشان هایی از جنس مس کرد تا مشتریان با جمع آوری و ارائه مجدد آنها، بتوانند از محصولات فروشگاهش خرید کنند. این روش جذاب توسط برخی دیگر از فروشندگان نیز بکار رفت تا در سال ۱۹۷۹ یک شیوه مدرن از آن، در خطوط هواپیمایی تگزاس برنامه ریزی و به کار گرفته شد. هدف این طرح ارایه خدمات ویژه به مسافران بر اساس مسافت طی شده و میزان بار همراه آنها بود. مشتریان به هنگام خرید بلیط، امتیاز یا پوینت به دست می آوردند و آنها را در ازای خرید های بعدی مثل پول نقد خرج می کردند. به تدریج برخی کسب و کارهای دیگر، برنامه های وفاداری خودشان را با این شرکت تلفیق نمودند تا مشتری بتواند امتیازهای خود را در خرید بلیط سینما و حتی بنزین نیز استفاده کند.

امروزه این روش ها در حال توسعه و نفوذ بیشتری می باشند و مبنای فکری رشد چنین روشهایی، بیشتر شدن فضای رقابت در تجارت مدرن می باشد. بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طبق آمارهای تجربی به دست آمده، حاصل بکارگیری این روشها، رشد مثبت و تدریجی در میزان فروش کسب و کارهایی می باشد که از این ظوابط پیروی می کنند.

راه اندازی باشگاه مشتریان، با روش های مختلفی در حال انجام می باشد، اما توجه به این موضوع که اطلاعات کسب و کار ما و مشتریانمان در کجا و با چه سطحی از امنیت در حال ذخیره شدن می باشد می تواند بخش کلیدی و مهم این سیستم باشد.

80 درصد درآمد ثابت یک مجموعه از مشتریان ثابت تامین میشود،برای رشد و تامین سود بیشتر باید تعداد مشتریان ثابت شما بیشتر شود. سیستم لویالتی ویا وفادار سازی مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به تعداد مشتریان ثابت خود اضافه کنید و ومشتریان قدیمی خود را هم حفظ کنید تا کمترین ریزش مشتری را داشته باشید.استفاده از یک دشتکاه باشگاه مشتریان (جذب مشتری) جهت حفظ مشتریان و تثبیت وضعیت کنونی برای ارتقا درآینده بسیار مثمر ثمر خواهد بود وشما خواهید دید یک باشگاه مشتریان چگونه رشد میکند مجموعه شما را شرعت خواهد بخشید؛وقتی شما یک مارت الکترونیکی به مشتری خود میدهید تفاوت و تمایز خود با دیگران را نشان داده اید . هیچ فردی حاضر به دورانداختن یک کارت الکترونیکی نیست و تا زمانی که کارت در کیف مستری قرار دارد، نام و برند شما با هر بار باز شدن کیف پول مشتری نمایش داده میشود و این دستکاه برای فروشگاه ها و کارها کاربرد های زیادی دارد با این دستگاه میتوانید اطلاعات مشتری را در اولین مراجعه ثبت منید و به این ترتیب میتوانید مشتریان وفادار یا از دست رفته را شناسایی کنید، همینطور میتوانید با این دستکاه یک برنامه وفاداری درست کنید. تخفیف نقدی را از فروشگاه خود حذف کنید و آن وقت دستگاه به صورت اتوماتیک مبلغی به عنوان شارژ هدیه به حساب مشتری تشویق بشود برای خرید مجدد به شما مراجعه کند.

زد کارد بعنوان یکی از توسعه دهندگان سیستم وفاداری مشتریان و بنیانگذار باشگاه مشتریان بصورت برخط (آنلاین) در ایران، با نیازسنجی و مطالعه در مشاغل گوناگون توانسته این بستر را مطابق با شرایط کسب و کار ایران پیاده سازی نماید. در بخش کلیدی و مهم این سیستم که اطلاعات کسب و کاری و مشتریان می باشد، تمامی این دیتاها فقط در اختیار شما می باشد و پردازش و گزارش گیری از آنها بصورت آنلاین و آفلاین ، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا دستگاه باشگاه مشتریان؟
چرا دستگاه باشگاه مشتریان؟

مشتریان حداقل ۲۰۰ بار در روز به تلفن های خود نگاه می کنند...

مشتریان شما به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل میشوند...

مشتریان با رضایت مندی شما را به رقابایتان ترجیح میدهند...

بازاریابی از طریق مشتریان

ایجاد انگیزه در مشتری

کاهش هزینه تبلیغات

افزایش چشمگیر درآمد

خصوصیات دستگاه Z Card

تبدیل مشتریان شما به بازاریاب از طریق معرفی و تبلیغات کلامی به ازای دریافت پورسانت

امکان صدور کارت هوشمند با قابلیت شخصی سازی

رقابتی کردن کسب و کار شما نسبت به همکاران

سیستم گزارش گیری آنلاین

قابلیت ارتقا / تخفیف بر اساس میزان خرید

اطلاع رسانی و امکان درج اخبار و رویداد

تبدیل مشتریان موقت به مشتریان وفادار

قابلیت ارائه تخفیف بیشتر به مشتریان

امکان دسته بنده مشتری ها

ارائه امتیاز به مشتریان بر اساس خرید

قابلیت افزودن امکانات دلخواه مشتری

اعلام میزان درصد از سمت فروشنده

قابلیت معرفی مشتری به مشتری

قالب تعریف درصد خدمات کالا

ارسال پیامک تشکر و خوش آمد گویی

آپدیت عمومی رایگان

تبدیل کارت ویزیت شما به کارت هوشمند

تماس با مشاوران راه اندازی دستگاه باشگاه مشتریان در کسب و کار شما

Call Now Buttonتماس