09125669266 info@https://zobdegan-danesh.ir البرز-کرج-چهار راه نبوت-ساختمان هیراد طبقه اول واحد 104 9 صبح الی 6 عصر

عکاسی طلا و جواهر در کرج

عکاسی طلا و جواهر در کرج یکی از پرطرفدارترین سبک های عکاسی به‌شمار می‌آید.

انجام صحیح عکاسی صنعتی از جواهرات بسیار سخت است، بنابراین مهم است عکاسی را استخدام کنید که تجربه گسترده‎ای در زمینه عکاسی از طلاجات، نقره‎جات، الماس‎ها و سنگ‎های قیمی داشته باشد. عکاسی از جواهرات را به سادگی می‎شود بد انجام داد و بسیاری از افراد هنگام عکاسی از جواهرات همانند با حوزه‎های دیگر عکاسی عمل می‎کنند یا تنها یک عکس معمولی می‎گیرند چون دانش و درک لازم برای ثبت تصاویر واقعا زیبا از جواهرات را ندارند.

این تدابیر باعث خلق مجموعه عکس‎هایی می‎شود که از نظر کیفیت تنها متوسط هستند. اغلب اوقات تولید این تصاویر ارزان است و احتمالا فکر کنید در هزینه‎های خود صرفه‎جویی کرده‎اید ولی واقعا بلایی که سر شما می‎آید کم شدن آمار فروش و از دست دادن مشتریان است.

عکاسی از جواهرات به علت کوچک بودن ابعادشان، نیازمند فوکوس وترکیب‌بندی دقیقی می‌باشند و از سوی دیگر، سطح براق جواهر کار نورپردازی را کمی دشوار می‌کند.

استودیو زبدگان نه تنها با بهترین شیوه عکاسی از جواهرات آشنا است بلکه کسب و کار شما را درک می‎کند و با جوانب مختلف تجارت و فروش جواهرات آشنا است. سابقه و تجربه استودیو زبدگان در عکاسی تجاری از جواهرات برای وب‎سایت تجارت الکترونیکی، بنرهای تبلیغاتی، کمپین‎های ایمیل، تبلیغات چاپی، پست‎ کارت‎ها و کاتالوگ‎های چاپی زیاد است و به خوبی مهارت عکاسان آن را نشان می‎دهد.

عکاسان حرفه‎ای استودیو زبدگان نسبت به عکاسی با کیفیت از جواهرات دانش لازم را دارند و بدون توجه به نوع سوژه یعنی حلقه‎های انگشتر الماس، حلقه‎های نامزدی، گوشواره، ساعت‎های طلا، النگو، گردنبد و غیره بهترین عکس‎ها را می‎گیرند.

عکاسی صنعتی نیازمند تجربه ، امکانات و تجهیزات حرفه ای است.

عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
Call Now Buttonتماس