09125669266 info@https://zobdegan-danesh.ir البرز-کرج-چهار راه نبوت-ساختمان هیراد طبقه اول واحد 104 9 صبح الی 6 عصر

عکاسی دکوراسیون و مبلمان در کرج

عکاسی دکوراسیون و مبلمان در در فرایند عکاسی محصول باید تصاویر جذاب از محصولات به مشتریان ارائه بشود تا آنها تمایل به خرید این محصولات داشته باشند.

عکاسی مبلمان و دکوراسیون برای ما تنها ثبت ساده تصویری از محصول شما نیست٬ بلکه همراهی در تبلیغ سبک زندگی است که شما در ذهن مخاطبان خود هدف گذاری کرده اید.

این شاخه هرچند که یکی از شاخه های عکاسی تبلیغلتی محسوب می شود اما نکات و ظرایف مختص به خود را دارد که تنها از عهده عکاسان حرفه ای برمی آید . در این حرفه مواردی چون:
نورپردازی
چیدمان
فضا سازی بر اساس بازار هدف مشتری
اصوال رنگ شناسی
شناخت متریال و همخوانی اکسسوار ها در عکس با کالای مورد نظر
مصارف تصویر نهایی تولید شده و …٬ که باید در مراحل آماده سازی استیج برای عکاسی٬ در مرحله اجرا و چه در پست پروداکشن در نظر گرفته شود .
به همین دلیل برای مشتری های این تجارت به صرفه‌تر است که همیشه با یک استودیو کار کنند تا اینکه با هر پارت از تولیدات خود استودیوی دیگری را محک بزنند چرا که ترجیح براین است که از تغییر سلیقه در فضا سازی سبک زندگی که در بازار هدف خود به واسطه تصاویر تولید شده پگیری می کنند بپرهیزند. چرا که این تغییرات هرچند جزعی٬ می تواند در گمراه شدن مشتری و یا ریزش مشتری تاثیرگذار باشد و این برای یک فروشگاه خسارتی است که به سختی جبران خواهد شد.

عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
عکاسی صنعتی در کرج
Call Now Buttonتماس