در طول دوران حیات خود، ادوار گوناگونی را پشت سر گذاشته اند و رسانه های مختلفی را تجربه کرده اند امّا با روی کار آمدن رسانه های تعاملی دیجیتال و عرصه بزرگراه های اطلاعاتی، بازاریابی و تبلیغات، تحولی انقلاب گونه را در پیش رو دارند که متأثر از سلطنت رسانه ها بر جوامع بشری است. آری بازاریابی در آستانه مرحله ای است تحت عنوان سلطنت رسانه ها.
ساخت یك تیزر خوب امروزه از مهمترین راهبردهای شركت ها و موسسات موفق است. یك تیزر تبلیغاتی اگر با توجه به اصول و قواعد فیلمسازی ساخته شده و با شناخت كافی از مخاطبان همراه باشد بی شك تاثیر چشمگیری در پیشبرد اهداف صاحب كالا یا خدمات خواهد داشت.
ساخت تیزر تبلیغاتی یک منطق ساده دارد که آینده تبلیغاتی و تجاری شما را متحول می کند. امروزه رسانه های تصویری نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارد. به طور کلی 85% مردم زمان خود را به رسانه های پخش انبوه و تلویزیون اختصاص می دهدند. و تنها 15% مردم زمان خود را صرف رسانه های چاپی می کنند.
زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی میکنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاببندی پیام خود را در کوتاهترین زمان ممکن به شما برسانند.
یک تیزر خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.